Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Оголошення про проведення «Дня відкритих дверей-2016» !
Болградський районний суд Одеської області повідомляє, що 25 травня 2016 року з метою поглиблення обізнаності про діяльність суду, підвищення загального рівня правової культури та вдосконалення системи правової освіти населення, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права, а також побудови правового діалогу між судовою владою та суспільством задля покращення доступу до правосуддя буде проведено «День відкритих дверей - 2016», запрошуються учні старших класів загальноосвітніх шкіл міста Болграда.
Під час проведення заходу буде ознайомлено учасників з роботою суду, з посадовими обов’язками працівників апарату суду, буде надана можливість побувати у судових залах та на судових засіданнях під час слухання справ, поставити запитання працівникам апарату суду.
Просимо, бажаючих взяти участь у заході, завчасно повідомити Болградський районний суд Одеської області до 23 травня 2016 року на електронну пошту: inbox@bg.od.court.gov.ua або за тел.: (048-46) 4-31-21.
Цей захід буде проведено у приміщенні Болградського районного суду Одеської області за адресою: м. Болград, вул. 25 Серпня, 192.
План заходів щодо проведення
«Дня відкритих дверей -2016»
у Болградському районному суді Одеської області
№ з/п |
Назва заходу |
Час проведення |
Місце проведення |
Відповідальний |
1. |
Зустріч відвідувачів.
|
13.00 – 13.10 |
фойє суду |
керівник апарату суду – Сайтарли Н.М.
|
2. |
Екскурсія приміщеннями суду. Представлення суддів та працівників апарату суду, а також: - ознайомлення з роботою суду щодо прийому документів відвідувачами; - ознайомлення з роботою канцелярій з розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних та справ про адміністративні правопорушення; - ознайомлення з роботою архіву суду; |
13.10.-13.30 |
приміщення суду |
керівник апарату суду - Сайтарли Н.М. заст. керівника апарату суду – Бужилова Л.О.
|
3. |
Демонстрація роботи програми автоматизованого документообігу суду КП «Д-З» та системи відео конференц зв’язку. |
13.30-13.50 |
зал судових засідань |
голов. спеціаліст з ІТ- Брицкан О.М. |
4. |
Доповідь на тему «Історія створення Болградського районного суду Одеської області». |
13.50- 14.00 |
зал судових засідань |
керівника апарату суду – Сайтарли Н.М. |
5. |
Доповідь на тему «Апарат суду: розподіл обов’язків між працівниками суду» та ознайомлення з посадовими обов’язками секретаря судового засідання (фіксування судового процесу, забезпечення явки сторін та ін.) та помічника судді. |
14.00-14.10 |
зал судових засідань |
керівник апарату суду - Сайтарли Н.М. секретар с/з –Сітченко М.М. помічник судді – Вачева Т.М. |
6. |
Лекція на тему «Особливості здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх. Статистичні дані розгляду Болградським районним судом Одеської області кримінальних справ щодо неповнолітніх»
|
14.10-14.30 |
зал судових засідань |
Суддя-спікер Раца В.А. |
7. |
Запрошення відвідати судові засідання та повідомлення про списки справ, призначених до розгляду. |
14.30 |
зал судових засідань |
керівник апарату суду - Сайтарли Н.М.. |